מוצרים בפורמט מוגדל לסקטור המקצועי
שליח עד הבית חינם החל מ 299 שקלים
חדש באתר: ללא מינימום הזמנה!
איסוף עצמי חינם ממשרדי החברה

טיפים לשימוש במקלות וניל

רוצים להתחיל להכין קינוחים כמו קונדיטורים אמיתיים ולשדרג את יכולות האפייה שלכם? שימוש נכון במקלות וניל יוכל לקחת את יכולת הכנת המתוקים שלכם מספר צעדים קדימה. כל שתצטרכו לעשות יהיה להיעזר במספר טיפים פשוטים ולזנוח את השימוש בתמצית וניל זולה מהסופר. על מנת להסביר לכם כיצד ניתן לגשת לדבר, במאמר הבא נספק מספר טיפים בעניין מקלות וניל.

איך מזהים מקל וניל איכותי?

הנה טיפ קצר שיעזור לכם לדעת אם מקלות הוניל שברשותכם איכותיים:
הצבע שלם צריך להיות שחור עמוק וללא כתמים חומים או לבנים. אם יש כתמים לבנים סימן שהתחיל עליהם כנראה עובש. מקלות הוניל צריכים להיות יבשים היטב אך גמישים מאוד – כך שתוכלו לעשות איתם ממש קשר. אם הם בשרניים מידי סימן שהם מכילים הרבה מים – מה שעלול להוביל לריקבון מהיר שלהם. אם הם יבשים מידי ושבירים סימן שלא אוחסנו כראוי והארומה שלהם כבר התנדפה באוויר וחבל לשלם על מקלות וניל כאלו.

שימוש במקל וניל טבעי

חיתוך נכון של מקל וניל

מקל וניל הוא למעשה מעין נרתיק האוגר בתוכו אלפי גרגירים קטנים הנושאים את הארומה המיוחדת. בדומה לשעועית או אפונה צריך לחלץ מהתרמיל את התוכן. על מנת להפיק את מירב התועלת ממקלות הוניל עליכם לוודא כי אתם חותכים אותו בצורה מקצועית. קודם צריך לחתוך מקלות וניל לשתיים ולפרוס אותם כך שיהיו פתוחים עם שני חצאים. לאחר מכן יש בעזרת סכין לא חדה יש להוציא החוצה את גרגרי הוניל באמצעות פעולת גריפה פשוטה.

בכל אופן, יש לדעת כי מקל וניל טבעי נחשב מחומרי הגלם החשובים ביותר אצל כל קונדיטור ושף מוערך. במידה ויש לכם רצון אמיתי ליצור קינוחים מעוררי השראה או כאלה שיגרמו לכל החברים שלכם להתפלא, הדרך הנכונה להתחיל היא בלעשות שימוש במקלות וניל או בכל מוצר אחר המכיל וניל טבעי מבית פלאניפוליה.

מה ניתן לעשות עם מקלות וניל לאחר השימוש

לאחר שסיימתם את השימוש במקלות הוניל צריך לדעת שיש בהם עוד שימוש! הרבה לא יודעים אבל 20% מהארומה של מקל וניל נמצאת על התרמיל עצמו ולא בגרגירים. ולכן, אנחנו ממליצים לשים את המקל לייבוש בטמפרטורת החדר או לחלופין לשמר אותו בצנצנת סוכר. ברגע שהמקל ייתיבש היטב ניתן לטחון אותו עם מעט סוכר ולקבל סוכר וניל אמיתי וטבעי! אם מקל הוניל הושרה בחליטה או חלב או קרם יש לשטוף אותו היטב במים קרים ואז להעבירו לייבוש.

טבלת חישוב דמי המשלוח

חישוב דמי המשולח בקופה יתבצע לפי הטבלה הבאה:

דמי המשלוח יתעדכנו אוטומטית בקופה, לפני ביצוע התשלום
בהתאם לסוג המשלוח שנבחר ולסכום ההזמנה.

סכום הזמנה בשקליםאיסוף עצמישליח עד הבית 
עד 7 ימי עסקים (למרכז 3)
0-299חינם35
300+חינםחינם
החשבון שלי
בקרוב!
חנות וניל