מוצרים בפורמט מוגדל לסקטור המקצועי
שליח עד הבית חינם החל מ 299 שקלים
חדש באתר: ללא מינימום הזמנה!
איסוף עצמי חינם ממשרדי החברה

מה מיוחד כל כך בוניל טבעי

וניל טבעי הוא אחד הדברים הנפלאים שיש לנו בטבע ובני אדם למדו להפיק ממנו דברים נפלאים. בין אם אתם משתמשים בתמצית וניל או מחית וניל, אם זה מוניל טבעי זה הרבה יותר מיוחד. במאמר הזה ננסה לסבר את האוזן בעניין המיוחדות של הוניל הטבעי.

רבים תוהים ושואלים את עצמם מה כל כך מיוחד בוניל טבעי. ובכן, וניל טבעי ניחן בעושר ועומק של טעמים שכמעט ולא ניתן למצוא באף חומר גלם אחר במטבח. לאור זאת שימוש מושכל במקל וניל יכול להפוך את הקינוחים שאתם מכינים להרבה יותר טעימים ומיוחדים. בייחוד כאשר מדובר בוניל אמיתי, יהיה הבדל עצום וכל דבר שתכינו יהיה פשוט הרבה יותר טעים.

תוכלו לשאול כל קונדיטור מקצועי ושף בנוגע לחשיבות של מקלות וניל במטבח. הרי שימוש פשוט באלה יכול לאפשר לכם להתחיל ליצור קינוחים שלא יפסיקו לקבל מחמאות מכל המכרים שלכם. רק צריך לוודא שרוכשים את מוצרי הוניל מספק אמין ובאיכות גבוהה. השימוש במקלות וניל הינו פשוט למדי: כלומר להפיק את גרגרי הוניל מתוך התרמיל בעזרת סכין ולאחר מכן לשלב אותם במתכון. זו תהיה הדרך הבטוחה שלכם להפוך את הקינוח הבא שלכם להרבה יותר מרשים בעצם. אז למה אתם מחכים?

 

הטעם שכולם אוהבים – וניל טבעי

כל מוצר וניל טהור שתבחרו להוסיף למאפה או קינוח מסוים יוכל להוסיף לו עניין וטעם עמוק יותר. לא סתם גלידה בטעם וניל נחשבת כל כך פופולרית. מדובר בטעם בסיסי שנחשב לאחד האהובים ביותר בעולם. פלאניפוליה מתמחה במכירה של וניל טבעי ולכן תוכלו למצוא כאן אצלנו את כל מוצרי הוניל בורבון שמקורו במדגסקר שבאפריקה. וניל זה יוצר בהקפדה רבה ועבר תהליכים ארוכים ומסורתיים על מנת שנוכל להעניק לכם וניל טרי באיכות הגבוהה בעולם. וניל כזה שיהיה מושלם ליצור איתו קינוחים פשוט מעולים.

חשוב לבחור במקלות וניל איכותיים

אם אתם מתכוונים לרכוש מקלות וניל יהיה מומלץ לוודא כי אתם קונים אותה מחנות שמתמחה בוניל  ופלאנילפוליה היא בדיוק חנות כזאת. כאן תוכלו לרכוש מקלות וניל איכותיים וטריים כל הזמן ובמגוון סוגים וגדלים שתמצאו רק בחנות האונליין שלנו ולא בשום מקום אחר. רק כך על תהיו בטוחים בכל הנוגע למוצר שאתם רוכשים ולא תצטרכו עוד לחפש אחר חוות דעת ברשת.  בחנות למוצרי וניל של פלאניפוליה אתם רוכשים בסופו של דבר מקל וניל טרי באיכות סופר מעולה, באריזה שומרת טריות שמתאימה לצרכים ולציפיות שלכם! 

טבלת חישוב דמי המשלוח

חישוב דמי המשולח בקופה יתבצע לפי הטבלה הבאה:

דמי המשלוח יתעדכנו אוטומטית בקופה, לפני ביצוע התשלום
בהתאם לסוג המשלוח שנבחר ולסכום ההזמנה.

סכום הזמנה בשקליםאיסוף עצמישליח עד הבית 
עד 7 ימי עסקים (למרכז 3)
0-299חינם35
300+חינםחינם
החשבון שלי
בקרוב!
חנות וניל