מוצרים בפורמט מוגדל לסקטור המקצועי
שליח עד הבית חינם החל מ 299 שקלים
חדש באתר: ללא מינימום הזמנה!
איסוף עצמי חינם ממשרדי החברה

יתרונות תמצית וניל טהורה

כבר דיברנו במאמר שלם פה על מהו וניל ומדוע הוא כל כך יקר. הדגשנו את החשיבות בטעם ובאיכות בין תמצית וניל סינטטית לבין תמצית וניל טהורה, אבל מעבר לטעם, ישנם יתרונות בריאותיים מובהקים של שימוש בתמצית וניל טהורה על פני תמצית וניל סינטטית וזולה.  במאמר הזה ניתן שישה יתרונות לתמצית וניל אמיתית על פני תמצית הוניל הסינטטית המצויה.

למה להעדיף תמצית וניל טבעית

סיבה ראשונה

וניל סינטטי מכיל חומרי טעם וריח סינטטים.


חומרי טעם וריח פוגעים בחוש הטעם הטבעי ומעוותים את חוש הרגישות העדין של טעימת מזון איכותי. זה משמש כדי לדמות טעם לא טבעי של מוצר. זיוף, גם הכי טוב שיהיה לא ישתווה לעולם למקור. בנוסף, ידוע לכל שחומרי טעם וריח לא בריאים בעליל וצריך לצרוך אחרת, כלומר טבעי. חומרים אלו פוגעים בחילוף החומרים הטבעי בגוף ואף מסרטנים. למזון שאנו צורכים והמקור שלו יש חשיבות עליונה ואסור לנו להיות מנותקים מהאמת הזו.

מקלות וניל

סיבה שניה

תמצית וניל טבעי יכולה לשמש כנוגד חימצון.

במחקרים שנערכו בשנים האחרונות גילו החוקרים שבתרמילי הוניל יש למעלה מ 200 חומרים שמשמשים ברפואה כנוגדי חמצון ותהליך האידוי הטבעי שעוברים מקלות הוניל משמרות את רוב החומרים בצמח (ממוצע של יותר מ50%). לכן חשוב לבחור בתמצית וניל אמיתית המבוססת על פולי וניל שלמים. כזאת תמצית וניל תמצאו אצלנו בפלאניפוליה ב 3 ריכוזים שונים לנוחיותכם. כמובן שבתמצית הוניל הסינטטית והרגילה או זאת המבוססת אלכוהול אין את החומרים האלו.

סיבה שלישית

החומר הפעיל במקלות והניל המכונה "ונילין" תורם לחיזוק המערכת החיסונית בגוף.


תמצית וניל טבעית יכולה לסייע בהתחסנות הגוף נגד חיידקים. מעבר לשימוש הרב המומלץ לעשות בוניל במאכלים, במקרה של פציעה או מכה מוגלתית הוכח שמריחה של תוכן מקל הוניל על מקום המכה, מונע זיהומים ומשפר את זמני ההחלמה. שיטות אלו היו נפוצות ובשימוש כבר בימי שבט המאיה ובילידי מכסיקו העתיקה הלא הם בני שבט הטוטונאק.

 

וניל אמיתי ממדגסקר

סיבה רביעית

טעמה של תמצית וניל טבעית ממש לא דומה לטעמה של התמצית הוניל הסיננטית.


לצערינו היום השימוש בוניל סינטטי כל כך נפוץ, במאכלים, עוגות, גלידות וקינוחים. הוא גם מצוי תחת מגוון מוצרים שכולנו מכירים: בתמצית בטעם "וניל" וסוכר "וניל". השימוש בהם הוא בוניל סינטטי וזול ולכן הוא נפוץ במיוחד והרבה אנשים מכירים רק אותו. מעטים מכירים את הטעם המיוחד והעשיר של הוניל הטבעי. אנו ממליצים לכם בחום לנסות לעשות את אותו המתכון בדיוק, אבל במקום להשתמש בוניל סיננטי, תשתמשו בוניל טבעי מבית פלאניפוליה.
אתם תתאהבו במאכל מחדש. הטעם האמיתי של הוניל הוא הטעם האהוב בעולם ובצדק. זהו טעם ילדות נהדר נפלא ומשובח.

סיבה חמישית

להוסיף למאכל מימד ארומתי וריחני.


מכירים את הארומה שעולה כשפותחים קופסה חדשה של קפה איכותי? הריח החזק שאין לעמוד בפניו? הטעם הראשוני של כוסות הקפה הראשונות בחבילה שאין כמותם? ארומה חזקה כזאת יש גם לוניל אמיתי. ברגע שתכינו גלידת וניל ותשתמשו במוצרי וניל אמיתי פלאניפוליה להכנתה תרגישו בהבדל. הארומה שתעלה ממנה היא ארומה מרגשת ונעימה, כזאת שתמיד מצפים לחזור אליה.

סיבה שישית

לבשל כמו מקצוען.


תשאלו כל שף וכל טבח שמבשל ארוחות גורמה, להשתמש למנה מקצועית בתמצית וניל סינטטית זה כמו לנסות להתחרות במרוץ מכוניות על קורקינט. ולכן אין מקום להשוואה כלל. זה לא יוצא נכון, לא מקצועי ולא טעים. המטרה שלכם ושלנו היא בישול מקצועי ולהוציא מנה משובחת ולכן אסור להתפשר באיכות. זכרו: כשאתם משתמשים בחומרי גלם איכותיים אתם מבשלים את אותו האוכל – אבל טעים יותר.

תמצית וניל טהור

 

בסופו של דבר המטרה המשותפת שלכם ושלנו מתומצתת לרגע של אושר מתוק הטמון בכל קינוח טוב וזהו עונג מוחלט לחלוק זאת איתכם.

טבלת חישוב דמי המשלוח

חישוב דמי המשולח בקופה יתבצע לפי הטבלה הבאה:

דמי המשלוח יתעדכנו אוטומטית בקופה, לפני ביצוע התשלום
בהתאם לסוג המשלוח שנבחר ולסכום ההזמנה.

סכום הזמנה בשקליםאיסוף עצמישליח עד הבית 
עד 7 ימי עסקים (למרכז 3)
0-299חינם35
300+חינםחינם
החשבון שלי
בקרוב!
חנות וניל