מוצרים בפורמט מוגדל לסקטור המקצועי
שליח עד הבית חינם החל מ 299 שקלים
חדש באתר: ללא מינימום הזמנה!
איסוף עצמי חינם ממשרדי החברה

למה כדאי להימנע מאוכל מעובד

מזון מעובד אאוט!

כשאנחנו נכנסים לסופרמרקט הקרוב לביתנו וממלאים את העגלה מכל הבא ליד, אנחנו גורמים באופן ישיר ועקיף להרס בריאותנו. אז נכון שבשנים האחרונות המודעות לאוכל בריא גברה, ואף משרד הבריאות אכף על המפעלים לסמן בתו אדום מוצרים שהם ברמת סוכר ושומן גבוהים. אבל בסופו של דבר, חוץ מסוכר ושומן יש מזון מעובד לא בריא, ששומר נפשו ירחק ממנו. 

אם אתם לא מבינים את ההבדלים בין מזון מעובד למזון טרי, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא:

 

על פי משרד הבריאות, המחיר הבריאותי שאנו משלמים על אכילת מזון מעובד הוא גבוה. בשנים האחרונות, מחקרים מוכיחים את הקשר בין אכילת מזון מעובד למחיר הבריאותי שגופנו משלם…

כשאנו אוכלים מזון מעובד, אנו עלולים לגרום לבעיות כמו השמנת יתר ועודף משקל, לעלייה בתחלואה כרונית, להגדיל את הסיכון לתחלואה בסוגי סרטן שונים, לשנות את הרכב החיידקים במערכת העיכול, להעלות את מדדי דלקת בגוף וכן לגרום הזדקנות מוקדמת. 

 

אז למה אנחנו אוכלים מזון מעובד? 

 

טעים וקל להכנה

המזון המעובד שמקיף אותנו וזמין לנו בכל פינה בסופרמרקט, מציע מזון שמכיל חומרי צבע טעם וריח משופרים שגורמים לנו לקנות ולאכול ממנו הרבה. יש בו מלא שומנים, סוכרים ומלח, ההכנה מהירה ופשוטה במיקרוגל, וחיי המדף מאד ארוכים. 

 

מסע פרסום

המפעלים המייצרים את המזון המעובד, מזרימים מיליונים לחברות הפרסום. הם יוצרים קמפיין אגרסיבי כדי שנמשיך לצרוך את המזון המעובד. 

 

המחיר! 

אין ספק שיש הבדל משמעותי לצרכן בין מזון מעובד לבין מזון טרי, בריא וטבעי. כמו לדוגמה וניל סינטטי. מחירו של הווניל הסינטטי כמה שקלים,  אך הוא אינו בריא ומלא בחומרים מעובדים. לעומתו, הווניל המיוצר מצמח הוניל הטבעי הוא מזון שמרכיביו בריאים. אמנם הוא עולה יותר, אבל אנחנו בטוחים שסיפקנו מזון בריא לגופנו. 

האם יש תחליף למזון המעובד?

ברור! כמעט לכל מזון תעשייתי יש תחליף בצורת מזון בריא לדוגמה:

  • תמצית וניל טבעי במקום וניל סיטטטי 
  • ירקות אורגנים במקום ירקות עם כימיכלים
  • שמן זית במקום שמן קנולה
  • אורז מלא במקום אורז לבן ועוד…

מה יקרה כשנאכל מזון בריא? 

בתחילה הגוף ירגיש במחסור במאגרי הסוכר והמלח והעוד חומרים ממכרים, ולכן ייתכן שיופיעו תופעות לוואי כמו חרדה, כאבי ראש, עצבנות וירידה חדה ברמת האנרגיה. יעברו כמה ימים עד שרמות הסוכר יתאזנו, ותופעות הלוואי ייעלמו לחלוטין. בעצם אתם תחוו בזמן הזה תהליך גמילה ממזון מעובד. 

בסיום התהליך, אתם תהיו מרוכזים יותר ותרגישו רעננים ומלאי מצב רוח ואנרגיה..  

 

שלום ולא להתראות לבטן הנפוחה

גם הנפיחות בבטן תעלם. במזון מעובד יש הרבה נתרן, שהוא אחד המרכיבים ששומרים על טריות המזון. נתרן גורם תחושה של נפיחות בבטן, כיוון שהוא סופח את הנוזלים בגוף. כשהנתרן יפחת, תרגשו בקלילות ובערנות.

נישן טוב יותר!

מי שאוכל מזון מעובד, בדרך, גורם לעליית רמת הסוכר בדם. הסוכר הגבוה גורם לצרבות, שגורמות להתעורר באמצע הלילה. תאכלו מזון בריא, תישנו טוב יותר בלילה. 

 

לסיום, ההתמכרות שלנו לג’אנק פוד היא אם כל חטאת לגוף. היא הגורם המוביל להשמנת יתר בעולם המערבי ולשלל בעיות בריאות.  אנחנו, בפלאניפוליה, מאמינים שמזון ואורח חיים בריא הוא הדבר הנכון לחיים אידיאליים ורגועים. ולכן, הבאנו לארץ את הווניל הטבעי כדי להחליף את הווניל הסינטטי המעובד שמלא בחומרי טעם וריח סינטטיים, שפוגעים בחוש הטעם הטבעי ומסלפים את הרגישות של טעימת מזון טרי, בריא ואיכותי.

טבלת חישוב דמי המשלוח

חישוב דמי המשולח בקופה יתבצע לפי הטבלה הבאה:

דמי המשלוח יתעדכנו אוטומטית בקופה, לפני ביצוע התשלום
בהתאם לסוג המשלוח שנבחר ולסכום ההזמנה.

סכום הזמנה בשקליםאיסוף עצמישליח עד הבית 
עד 7 ימי עסקים (למרכז 3)
0-299חינם35
300+חינםחינם
החשבון שלי
בקרוב!
חנות וניל